Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

MISTRZOWIE MOTORYZACJI 2019 - Gala w Hotelu Sopot 27.02.2020. Poznaliśmy asów pomorskich szos

Natalia Grzybowska
Mistrzowie Motoryzacji 2019
Mistrzowie Motoryzacji 2019 Karolina Misztal
Podczas uroczystej gali w Hotelu Sopot nagrodziliśmy laureatów pierwszej edycji plebiscytu Mistrzowie Motoryzacji. Podczas rozdania nagród zwycięzcy z prawdziwą pasją dzielili się opowieściami i spostrzeżeniami na temat swoich profesji oraz przyjaciół na czterech i dwóch kołach.

Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez samochodów. Przeciętna polska rodzina ma ich dwa. Dziś już prawie każdy dorosły ma za sobą drogę, którą kierowca musi pokonać. Na jej początku jest kurs prawa jazdy, później zakup samochodu, a następnie nieuniknione wizyty w serwisach i warsztatach związane z przeglądami lub naprawami. Bywa też tak, że wcielamy się w rolę pasażerów korzystając z taksówki.

W akcji Mistrzowie Motoryzacji, zaprezentowaliśmy różne oblicza motoryzacji w naszym regionie. Na łamach "Dziennika Bałtyckiego" oraz na stronach naszych serwisów internetowych dziennikbaltycki.pl i naszemiasto.pl przedstawialiśmy mechaników, warsztaty samochodowe oraz najsympatyczniejszych taksówkarzy z naszego województwa. Zgłoszono ponad 1600 kandydatów, a łącznie oddano na nich ponad 50 tys. głosów.

- Po raz pierwszy organizowaliśmy plebiscyt Mistrzowie Motoryzacji, otwieramy się na coraz to różne grupy zawodowe, plebiscytów w roku organizujemy bardzo dużo - mówił redaktor naczelny "Dziennika Bałtyckiego" Mariusz Szmidka. - Mieliśmy obawy jeśli chodzi o mechaników, o instruktorów nauki jazdy, o taksówkarzy, czy rzeczywiście będzie duże zainteresowanie i czy nasi czytelnicy, mieszkańcy Pomorza będą chcieli wybierać tych najpopularniejszych w swoich środowiskach i to się udało znakomicie. Oprócz misji informacyjnej, kontrolnej, edukacyjnej to ta promocyjna funkcja prasy, pokazująca ludzi, ich pasje, spełnia się w 100 proc. i myślę, że taką misję powinniśmy kontynuować. Dla takich momentów, uroczystych gal, warto takie plebiscyty organizować.

Mistrzowie Motoryzacji 2019

MISTRZOWIE MOTORYZACJI 2019 - Gala w Hotelu Sopot 27.02.2020...

Galę, która 27 lutego odbyła się w Hotelu Sopot, poprowadził red. Piotr Piesik, prywatnie również miłośnik motoryzacji. Główne nagrody przypadły następującym osobom i placówkom:

Adam Wiesiołek z gdyńskiego Auto Serwisu Adam Wiesiołek został Mechanikiem Roku 2019.
Auto Serwis Reda Grzegorza Franczaka okrzyknięto Warsztatem Samochodowym Roku 2019.
W kategorii Instruktor Jazdy Roku bezkonkurencyjny okazał się Szymon Kiedrowski z gdańskiego OSK Vektra.
Tytuł Szkoły Jazdy Roku przyznano CSK Plus z Modrzejewa.
Taksówkarzem Roku został Bartek Nowopolski z Motoweteran Taxi Luzino.

Także pasjonaci motoryzacji mogli pochwalić się swoimi samochodami oraz motocyklami walcząc o tytuł Bryka Roku 2019 i Motocykl Roku 2019.

W kategorii Motocykl Roku nagrodzono gdynianina Adama Książka oraz jego Romet JL250V z 2009 r.
Najlepszą Bryką Roku 2019 okazała się Toyota Avensis z 2000 r. należąca do Pawła Wrońskiego.

Partnerem Głównym Gali była Grupa LOTOS.

Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy LOTOS

– Grupa LOTOS jest naturalnie związana z polską motoryzacją - mówił Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy LOTOS. - W naszej rafinerii przerabiamy ropę naftową na wysokiej jakości paliwa, które dostępne są na ponad 500 stacjach w całym kraju. Zaopatrujemy blisko 1/3 polskiego rynku. Jesteśmy też czołowym producentem olejów silnikowych. Dajemy polskim kierowcom gwarancję jakości w postaci sprawdzonego jakościowo oleju LOTOS Quazar i LOTOS Aurum. Zostaliśmy Partnerem Głównym gali plebiscytu „Mistrzowie Motoryzacji”, podczas której spotkali się najlepsi mechanicy, instruktorzy, taksówkarze. Doceniamy bycie NAJ na drodze. Gratulujemy wszystkim laureatom i liczymy, że wszyscy użytkownicy polskich dróg będą brać z nich przykład.

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.